sâmbătă, iulie 03, 2010

Azi sunt telenovelista sensibila :|

Labaream pe facebook, ca e ziua unei pretene zilele-astea si nu stiam exact data; si uite-asa, din laba-n laba, dau de un link. Curioasa si mai ales prea neocupata, click-uiesc. Si-a trecut un sfert de ora si nu ma mai opream din citit; si inca cinci minute; si inca cinci. Mi-am zis: "Nu mi s-a mai intamplat asta de cand cu Hemingway". Si nu, nu zic ca-i mare arta ce-am citit eu ieri, da' na, am citit. Si-apoi m-am simtit bine. Cititi si voi, poate-aveti ceva pe suflet, poate va descarcati; poate-o iubiti mai mult dup-aia, poate-l iertati mai repede, poate va-mpacati cu propriile greseli. Sau poate doar incetati sa va mai simtiti unici, cu durerile si cu suferintele voastre. Poate chiar va dati seama ca aveti 'spe mii de motive sa fiti fericiti si 'j'de mii de chestii pe care sa le apreciati. Lectura placuta, asadar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy