sâmbătă, aprilie 18, 2009

Mail catre Fat-Frumos

Dragul meu Fat-Frumos, Am facut rost de adresa ta de e-mail de pe site-ul zmeilor: www.buzdugane.ro. Am si patimit din cauza ca-ti vroiam id-ul; zmeii pusesera un virus exact in dreptul link-ului cu tine. Dar nu conteaza asta, Fat-Frumos, important e ca acum putem chatui cat vrem si nimic nu mai sta in calea pixelilor nostri! Fat-Frumos, vreau sa te vad! Stiu ca esti mare macho si-ti schimbi look-ul in functie de preferintele cosinzenelor, asa ca da-ti, te rog, un refresh si adauga-ma-n lista de mess! Id-ul meu este CO_SAN_GEANA. Sa-ti pui si-o poza la avatar si-un status mai posh, sa te recunosc, Fat-Frumos, si sa nu mai sarut broaste, ca m-am saturat de raiele lor virtuale! Poti sa-ti pui chiar parola la status: “Eu sunt Fat-Frumos, am palosu’ gros”… Si inca ceva, Fat-Frumos… Repara-ti softu’ la webcam, ca mi-au zis ilenele ca te vad cu pureci… Sau purecii sunt ai calului tau inaripat?! Si ca tot veni vorba de cal… Mai pune-te si tu-n tema cu ce-a mai aparut, ca Prince Charming din Londra are Mustang si Ferrari! Si daca tot iti iei si tu, nu le obosi prin gropile din Romania! Hai sa fugim in lume, Fat-Frumos, peste noua mari si noua tari, unde ne-o duce vantul! Dar grabeste-te, dragul meu, si hai sa cheltuim intr-o luna cat altii-ntr-un an! Da-mi add, Fat-Frumos! Si sa-mi trimiti niste poze, sa-ti fac si tie cont de Hi5; daca nu esti fotogenic, nu-i problema, ca ti le modific in Photoshop… BRB, Fat-Frumos. Acum trebuie sa plec in plm sa ma rapeasca zmeul… Sa dai click pe save sa ma recuperezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy