vineri, aprilie 24, 2009

Twistere and shout

It's four in the morning. Deci azi. Tocmai mi-am facut un dus si m-am bagat in pat. Nici nu pot s-adorm, de rupta ce sunt. Si tastatura asta de la pda imi suprasolicita ochii miopi si precizia degetelor. E penala, da' macar stau intinsa. Lay, lady, lay, sa nu uiti cum e... De ce-am ajuns acu' juma' de ora acasa? Because... :-?? Si asa mi-am petrecut ieri-ul si o buna parte din azi... A, n-am zis cum?! Pai sa vedeti... M-am trezit pe la 11 sa beau cafeaua cu-al meu tata. Cafea la ibric, obligatoriu, ca-i da clasa celei filtrate. Buna. Tare. Stie tata ce stie. Ma rog, doar am apucat sa-i simt aroma cafelei, ca daddy uncool a si plecat. Ramasa nesupravegheata, m-am gandit sa-i trag un karaoke, sa eliberez traficu' in juru' blocului. Imaginati-ma-n pijama, ragand de zor "Diamonds And Rust". De-a dreptu' hilar. Ma rog, m-am mai dat pe mess, am mai sorbit din cafea, am mai behait putin si-am intrat in panica. Time wasn't on my side at all. Se facuse 12, nu mancasem, nu ma dusasem,nu-mi facusem bagajul, trenu' venea... Fuge timpu' asta ca Banel: mult si degeaba, ca eu tot nu ma-nvat minte sa nu mai las totu' pe ultima suta de metri... Sari, arunca hainele, fa patu', baga pantofii, inghesuie cosmeticele, nu uita cartile, fa-ti ordine-n camera, fa o pauza de tigara si treci la dus si la-mbracat, sa nu cumva sa ratezi cafeaua de la Academie, ca-i groasa daca nu semnezi condica... (Academia-i cofee-bar-ul, clubul, pubul, carciuma, bodega, terasa, Bamboo-ul, Laptaria, Hanul...the one and only-n pitorescul Motru) Ora 13:00. Academie. Cafea, Cola, 2 toast-uri. Amici, prietene, taifas, glume proaste, mistouri nesimtite (suntem apropiati, ne permitem :-j ), ramas bun. Fara pupat si-alte dulcegarii. Fare thee well. Just kiddin' ;)) 14:00 Ajuns acasa, dus bagaje in masina, luat insotitor, primit o limba pe nas de la cutzu' lui (cutza mea nici nu m-a bagat in seama), plecat spre Strehaia; condus eu, condus tare, condus bine. B-) Luat bilete, gasit locuri, urcat, pupat una bucata de tata, plecat. N-are rost sa insist ca vai, cat de greu am asezat bagaju' meu, ca deh, n-are rost. V-am zis doar ca sa stiti. Am nimerit vagon curatel. Si baia era mai ok decat cea de la academie. Placut. Oleaca de "Adio, arme", otara Family Guy, putintel Carling si-am ajuns. Mai usor mi s-a parut drumul decat traversarea strazii de langa gara; am trecut pe rosu, eu, care nu trec niciodata pe rosu; ma rog, era rosu la masini, ca trecere de pietoni canci; eh, adrenalina si-alti hormoni; not bad at all. Still, don't try this at home. 19:30. Eram acasa deja, deja ma pregateam sa plec. Pe la opt am ajuns la vestitii mei nepoti; misiunea era sa-i cumintesc si sa-i adorm. Am avut noroc, erau in toane bune, nu mi-au dat multa bataie de cap. Cel mare(aproape 13) si-a vazut de telenovela, iar Ghinda a redactat o traducere-n chineza a "Morometilor". La somn m-au fraierit amandoi; bebele a refuzat laptele si abia l-am convins sa-l schimb, iar telenovela lui Andrei s-a terminat dupa ora lui de culcare. E, sunt mai toleranta eu cand vine vorba de copii... Mai, si-acum urmeaza surpriza zilei: ce-am facut eu pana-n zori? Mi-am pregatit fratele pentru concurs. Ehee, olimpiezi, fratica, lucruri serioase... Vorbesc despre pescuit. Salau. La Darvari. www.lrs.ro . Dupa cum spuneam, am selectat twistere, le-am pus in cutii si cutiute, pe culori, le-am uns c-o chestie care-am uitat cum se numeste, le-am masurat, le-am comparat...10.000 de feluri de verde glitter mi-au imbogatit paleta de culori. Ei, apoi jigurile. 3 cu 1/8, 2 cu 3/4... La un moment dat o luasem razna cu atatea cifre, incepusem sa ma gandesc la "A Beautiful Mind" si-ncercam s-adaptez scenariul activitatii mele de masurat si cantarit fosti soldatei de plumb, martiri care s-au sacrificat pentru spinning... Au urmat mulinetele. Din fericire, doar doua. Dilema mare a fost cu firu'. "Sa-l pun pe asta? Da' parca celalalt e mai bun. A, si-l mai am si pe ala care se vede noaptea... Da' nu e cazul. Nu, cred ca raman la asta, asta, asta, asta... Nu-i bine, trebuie sa mai reduc din bagaj. E, las' ca reduc la altceva, nu la fire." Bun. Un drum pan' la boxa sa luam mingiocu', betele erau pregatite... Eu:Hai, du-ma acasa,ca-s rupta. Brother:Vii cu mine sa spal masina? Stii, e o spalatoriie chiar in drum spre tine... Eu: Pe care-o vei vedea si la-ntoarcere... B:Esti sigura? Na, eu ziceam sa ti-o arat, ca poate intr-o zi vei avea si tu masina si vei vrea s-o speli ;)) Eu: N-avea tu grija, mai e pan'atunci. Cand voi avea io masina, o iau sa facem dus impreuna :-j Deci du-ma-acasa, mai netramvai... Si-am ajuns la 4 fara un sfert. Vorba aia: "o viata am, nu vreau s-o dorm"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy