miercuri, aprilie 29, 2009

Anonstiutoarea. Sau despre cate lucruri n-am habar

Politica. Politica-i o oala prea mare-n care fierb prea multe legume; unele se evapora, altele le iau locu'; mi se pare un motiv suficient sa nu-mi incarc hardu' cu numele celor la putere. Stiu, totusi, cine-i presedintele. Si am 5 stampile de vot pe buletin. Mai mult de-atat n-am de gand sa ma implic. Fashion. Desi mi s-a zis cum c-as avea apucaturi pitziponcesti. Nu, domn'e, ma confunzi, eu habar n-am care-s culorile sezonului primavara-vara 2009. Tendintele, nici atat. Stiu ca daca-mi place o culoare si ma prinde, o prind si eu; daca nu, nu. Daca m-avantajeaza ceva care-i out, nu tin cont; e mai important sa ma simt bine si sa ma pun in valoare decat sa arat ca dracu' in blugi foarte evazati, de exemplu (na, ca de astia am auzit ca-s in!). So, fashion's not my kind of shit at all. Asta nu-nseamna ca nu ma preocupa imaginea; insa-i cunosc limitele, si, mai ales, imi. Sport. No, stiu ca meciu' de fotbal are 2 reprize a cate 45 de minute; stiu cateva echipe si cativa jucatori; a avut rabdare cineva sa-mi explice si care-i faza cu offside-u'. Am auzit de Nadia si de Gabi Szabo. Stiu cum se fabrica pucurile-alea de la hochei, de cand ma uitam la "How it's made". Si mai am ceva informatii-n undita, de la frate-meu, pe care, v-am mai spus, il ajut sa-si faca bagaju' de pescuit uneori. Ma, da' cam atat. :-?? Nu poti comenta un meci cu mine, nu ma poti intreba de tehnici de...stiu eu?...natatie, habar n-am cine-i campion mondial la box si n-am urmarit Olimpiada. Pretty girlish, ati zice voi... Literatura. Acu' na, oi fi citit eu mai mult ca unii din voi, da' asta nu m-ajuta decat sa-mi dau seama cat de mult NU am citit. Istorie. Zicea un coleg de generala: "Dac-am auzit de Carol?! Da' ce, el a auzit de mine?!"... Geografie. Cand eram mica, stiam punctele cardinale; si cu asta am ramas. Imi amintesc ca la un moment dat am luat un 10 la geografie c-am recitat "La steaua" lui Eminescu. In rest, am copiat. Biologie. Desi-n generala am avut un prof super exigent, "Dodo" ii ziceam... Nici nu ne primea la ora daca n-aveam halat alb, curat, calcat, apretat. In care eu ma simteam ca un animal impaiat, ca tot veni vorba. De-nvatat, invatam cam toti la el, pana sa-nvatam specula; adica putin timp. Fizica. Am retinut legea aia a lui Ohm, de care v-am zis deja. E, si stiu ca 47 de kile e masa mea, nicidecum greutatea, caci greutatea este o forta, care se masoara-n newtoni (N), si care G=m*g, g fiind acceleratia gravitationala, g=9,8~10. Ho, nu va speriati, atat mai stiu... Deci tot nimic. Nu stiu franceza, desi maman e profa; nu stiu latina, si-am facut 3 ani de filo (si unu' de mate-info, da' asta-i alta poveste). Nu stiu informatica deloc, daca tot o adusei in discutie. Matematica. Chimie. Nimic. Sunt varza, credeti-ma pe cuvant. Si cu toate astea, gasesc mereu ceva de gandit, de spus, de scris. Si asta fara s-aduc in discutie cutremuru' (pe care oricum nu l-am simtit, ca dormeam), pe Sexy Braileanca, Magda, Iliuta, Nikita si-alte bullcrapuri d-astea dedeiste ;)) Na, Tzara, ti-a tras-o Diaconescu, e out dadaismu', faceti loc dedeismului! Traim in Romania si asta ne oftica. Tot timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy