luni, mai 18, 2009

Ce criza, dom'le?! Noi angajam!

“ - Am multa bere de baut, am gagici de rezolvat, nu ma duc sa-si bata aia joc de mine!  - Da, ma… Io recunosc, ma: sunt cel mai prost. Eu ma duc,ma...” De ce introducerea asta? Ca merge. Ca asa ma duc si io-n sesiune, ca porcu’ la taiere. O, da, incepe sesiunea. Nu-s stresata. Stiu c-o sa-nvat cu o noapte-nainte de fiecare examen si-o sa-mi fac creditele. Asa a fost si pe primu’ semestru: doo restante si-n rest numa’ note mari. Alte probleme am io-n sesiune: ce dracu’ mai mancam, fetelor? Io nu mai vreau sandwichuri dimineata, la pranz si seara, nu mai vreau omlete in zilele dintre examene si nici cartofi prajiti in duminicile cand suntem mai libere. Refuz. Stiu, nu voi avea chef sa gatesc, voi nici atat, vom prefera toate sa ne prefacem ca-nvatam decat sa gatim, mai ales pe caldurile-astea. Da’ totusi, nu vreau sa mananc aceleasi 3 chestii timp de 2 saptamani, ar fi boring si yuck. Ce-i de facut? Uite, eu m-am gandit la ceva. Sa vedem daca merge… :-? ANUNT IMPORTANT: 5 fete cam de douaj’ de ani, angajam bucatar-majordom-electrician-instalator-menajer…barbat sa fie! Job description: sa ne gateasca, sa ne schimbe becurile, sa dea cu aspiratoru’ si sa stearga prafu’, si sa se ocupe, in general, de confortu’ nostru. Cerinte: inaltimea nu conteaza foarte mult, da’ sa aiba totusi peste 1,70 m, c-ar fi naspa sa nu ne sucim gaturile deloc; brunet, ochi verzi (na, aici putem face si noi compromisuri), piele ciocolatie(ok, si-aici putem face derogare :-< ), fara pachete de muschi, dar fit… Ok, that’s it. Asteptam propuneri. P.S.: Nu va ganditi la perversiuni, ca stam intr-o casa parohiala. So Johnny, be good. Poate primesti o recompensa :-"

2 comentarii:

  1. postul asta e ca sa faci trafic ?nu de alta,da' risti sa ajunga pe aici(traiasca Google) toti haifaivistii...really :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, trafic? ;)) Come on! Eu nici macar nu vad ce trafic am (ca-i blogspot) :-?? Sa nu mai spun cat de uimita sunt ca am comentariu' asta :-j

    RăspundețiȘtergere

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy