vineri, mai 22, 2009

Te urasc, femeie!

It was raining from the first And I was dying there of thirst, So I came in here... And your long-time curse hurts, But what's worse Is this pain in here, I can't stay in here! Ain't it clear that I just can't fit?! femeia din mine: Ah, tu, poivrotte nebuna! Te-mbeti cu apa rece! eu: Ma-mbat si-mi trece... femeia din mine: De ce alergi? eu: Sa prind un tren. femeia din mine: Spre? eu: Spre mine. Fara tine. Spre vant si spre norii-mbobociti de mai. femeia din mine: Sfarsit de mai. N-ai notiunea timpului... eu: Nici nu-mi trebuie. Nu mai face pe proasta. femeia din mine:Ma jignesti? eu: Da. Proasto! femeia din mine: Ce ti-am facut?! eu: Existi. femeia din mine: In tine. Cu tine. eu: In ma-ta! femeia din mine: Ne certam? eu: Da. femeia din mine: De ce? eu: Ca esti proasta. Nu-ntelegi. Nu vei intelege niciodata. femeia din mine: Inteleg mai mult decat crezi. Dar inca imi place sa ma joc. eu: Te joci cu jucariile mele. femeia din mine: Ca-s palpabile. eu: Inceteaza! Ma doare. femeia din mine: Ca esti reala. eu: Si tu ce esti?! femeia din mine: Femeie. Femeia din tine. eu: Nu te vreau. Pleaca! femeia din mine: Nu pot. Nici mie nu-mi face placere sa fiu legata de tine. Si cu toate astea, trebuie. eu: Cine zice?! femeia din mine: Natura ta. eu: O concediez! femeia din mine: Nu poti. Ti-e superioara. Te domina. Ne domina. eu: Sa-nteleg ca i te supui...? femeia din mine: Sunt femeie. eu: Proasto! Fa cum vrei; ramai daca vrei; te voi ignora. Nici nu ma mai razbun pe tine; la urma urmei, ce poate fi mai rau de-atat?! Esti deja femeie. Fa-mi ceva de mancare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy