joi, mai 21, 2009

Geanta mea-i un cantec cu acorduri ample (sau spune-mi ce-ai in geanta, ca sa-ti spun cine esti? :-s)

Mi s-a atras atentia, la naiba!, sa-mi tin geanta pe umar. Cica-i mai feminin. :-?? Da' cel care mi-a sugerat asta nu s-a gandit la sanatatea mea; pentru ca, fata, 'n puii mei, mi-as putea disloca umaru', in puii mei! Ca indiferent ce geanta am, e plina; si e grea. In geanta mea sunt mereu de toate, da' mai bine te lipsesti, decat sa cauti ceva. Si facutul ordinii-n "posheca" (asa ziceam cand eram mica) nu-i un hobby al meu, desi am incercat, dupa ce-am vazut, biensur, Le fabouleaux destin d'Amelie Poulain (ma-sa-si petrecea timpul liber ordonandu-si lucrurile-n poseta Pandorei). Dar mai fac, din cand in cand, cate-un inventar; doar cand nu gasesc ceva care-mi trebuie neaparat. Da, stiu, sunteti foarte curiosi cate pot tine eu intr-o geanta "de umar" (sau "de mana", sac!). Asa c-am facut-o din nou. Pentru voi. Si ete ce-am gasit: - doua bucati telefoane (unu' a facut poza, de-aia lipseste :P) - un pachet de tigari - trei, Doamne, si toate trei...brichete (culori diferite, ca tre' sa m-asortez) - doua perechi de casti (in caz ca ma lasa bateria la vreun telefon, pot sa bobdylaning pe celalalt) - un kil de crema de maini - servetele umede - servetele uscate - un borcan cu gumitza :D - doo lip-balm-uri, un gloss, un juj (da, da, "ruj", stiu...) - un blush (bah, da' pensula n-am :-? ) - doo pixe (astea-s de cand am fost ultima oara la scoala) - doo portofele (don't ask) - o pila de unghii (si de rezerva n-am?!) - parfum (asta nu stiu in ce context l-am plasat aici, ca nu obisnuiesc sa car chestii grele) - picaturi de nas (must) -chei (cu doo breloace, o cartela de interfon de la un bloc in care-am stat cateva luni si-un stick) ...si asta-i una din zilele bune ale gentii. Mai are rost sa spun ca, daca dorm la vreo prietena sau la frate-meu, o-ncarc cu cel putin un schimb de haine, o pijama, periuta de dinti, crema de fata, deodorant? Minim. De-asta port genti mari. Ah, si sa nu uitam ca there was a time cand nu-mi lipseau din geanta ciocolatelele Kinder. Sau sticluta de Cola. :x Ma rog, sunt multe chestii pe care le pot tine eu in geanta. Unele chiar imi sunt necesare. De altele sunt atasata si refuz sa le las acasa. Asadar, ce sa fac? Sa-mi tin geanta pe umar? Nu credeti ca-i periculos? :-s

4 comentarii:

  1. Eu credeam ca ma mai stiu cu vocabularu'...da' habar n-am ce-i ala gloss...blush..lip-balm.Ce sa fac?Ma duc inapoi la scoala :(.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deh, intr-adevar, la scoala se-nvata, da' cum voi, baietii, nu va make-up in pauze, ti se iarta :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. la noi, "baietii"? deja m-ai ofensat :(..."fiind baiet paduri cutreieram".

    RăspundețiȘtergere

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy