duminică, iunie 28, 2009

Weekend fara mama, ca dac-ar fi auzit-o pe Adela Popescu injurand, nu m-ar mai fi lasat sa ma uit la telenovele

Mi-am calcat pe inima si m-am uitat la un film cu Adela Popescu. O fi singurul, habar n-am, nu i-am urmarit (e/in)volutia. V-ati prins, e vorba de "Weekend cu mama". N-as putea spune cat de bun sau cat de prost e, nu-s avizata. Dar pot spune ca merita s-o vedeti pe mai sus numita jucand un rol posibil, departe de povestile cu virgine frumoase si destepte cu care si-a obisnuit publicul. Da, in filmu' asta, Cris (personajul interpretat de ea) si-o trage, se drogheaza, isi uraste mama, vorbeste cu "cacat" si "gen" si-si baga plua de cate ori are ocazia. Acu' na, limbaju' e putin tras de par; e o scena cu prietenu' ei, Glont, vorbind la telefon: "Da, coaie. Bine, coaie. Da, ba, coaie, ba... Bine, coaie, vorbim. Pa, coaie." Ma rog, probabil n-am retinut cu exactitate, cert e ca n-am auzit pe nimeni sa spuna de mai mult de doua ori "coaie" la telefon; cam asta-i average-u': o data la-nceput, o data la sfarsit. Asa ca-mi permit sa-i pretind domnului regizor Stere Gulea ceva mai mult realism, ceva mai multa documentare la urmatoru' material. ;) In fine, vedeti-l. Macar pentru injuraturi. Si, desigur, pentru coloana sonora. O parte din ea chiar merita. Poftiti la o mostra: http://www.youtube.com/watch?v=nWUr7sOlcHs . A, si n-are happy-end, so enjoy! >:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy