miercuri, august 05, 2009

10 things I hate about la vie

1. Dorm ca dracu' in patu' asta, ma doare spatele de mor. 2. O iau razna daca mai stau mult aici ("Usor, usor incep sa-nnebunesc; privirea mea se-ndreapta-n puncte fixe...") 3. Inevitabilu' s-a produs, maica-mea a facut un fel de accident (e bine, si la fel de incapatanata sa conduca in continuare) 4. N-am job. 5. N-am bani. 6. Ascult muzica la laptop, deci in soapta, deci sunt trista. 7. Nu-s bronzata deloc. 8. Nu mi-a crescut parul cat speram, e inca scurt, n-am ajuns la bob. 9. Raman fara cola. 10. Fara tigari am ramas de-aseara, fumez niste paie pe care le-am gasit prin casa. Dar am asta (http://www.trilulilu.ro/bendis969/0ef1f40403dbf3) :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy