miercuri, august 05, 2009

Playlistu' meu

Mi-a zis cineva c-ascult muzica proasta. A, da? No, ia sa dam winampu' pe shuffle si sa vedem ce iese. Czech it out: Oasis - Whatever Roxette - Crash! Boom! Bang! Bob Marley - Could You be loved Dire Straits - The Bug UB 40 - Here I Am (Come and Take Me) Pasarea Colibri - Tristeti provinciale Harry Belafonte - The Lions Sleep Tonight RHCP - Cabron Bob Dylan - I Want you ;)) Gary Moore - Still Got the Blues Queen - Good Old Fashioned Lover Boy Nirvana - Heart Shaped Box Joan Baez - Babe, I'm Gonna Leave You The Beatles - She Loves You CCR - Hello Mary Lou AC/DC - Rocker Chris Rea - All Summer Long Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking Fleetwood Mac - Go Your Own Way Deep Purple - Child in Time Elvis Presley - Hound Dog Frank Sinatra - New York, New York Pink Floyd - Learning to Fly The Doors - Love Street ............................ Si gata, ca ma saturai. I made my point. Stf, ass!

2 comentarii:

  1. Se putea sa lipseasca: "Bob Dylan - I Want you ;))"?
    :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nici cu winampu' pe shuffle nu lipseste, inseamna ca nu se putea. Plus ca I like it...so bad!

    RăspundețiȘtergere

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy