vineri, august 07, 2009

M(e) vs m(OTRU)

Sunt (tot) acasa, cand as putea fi unde vreau (prietenii stiu un-de, ce). Fumez Dunhill, ca nu mai am Kent. Beau Pepsi, ca nu mai am Cola. Daca va-ntrebati "de ce?"... si daca nu, tot ala e raspunsu': le am de cand n-am gasit la magazinul de jos altceva. E frustrant. E ca si cum ai manca un burger de la Mc, in loc de costite de la Praga ( http://catavencu.ro/quoi_bon_avoir_quitt_costita_pragai-9331.html ). Ca si cum ai asculta muzica de la cAcademie, in loc de Beatles (ah, stai, si asta-i greu de evitat pe-aci!). Ca si cum ai puti a transpiratie in loc sa lasi in urma ta o urma fina de Ultraviolet. Ca si cum ai plimba doua pisici pisacioase, in loc de-un caine flocos. Ca si cum ai tine cu Steaua-ntr-o partida cu Liverpool (ipotetic vorbind, plm). Ca si cum ai da noroc c-un pet de Newmarkt, in loc sa-ti inghete mana pe-o halba de Urquell. Ca si cum ai avea fantezii cu Nick Carter in loc sa aiba Hugh Grant cu tine. Si ma fute-o lene sa-mi tarasc picioarele pan' la magazinu' non-stop (ca unu' e)...Mi-e o lene de starneste furtuni. Mda, ploua. Mocnit, acum. Da' tot ma mir ca-mi mai merge netu'. Cine stie, poate peste juma' de ora voi fi nevoita sa pun mana pe-o carte, in loc s-o frec pe-aici. E, asta n-ar fi tocmai tragic. Mai ales ca am o carte buna. Nu, nu-i de-aici. :| Pana una-alta, imi ridic moralu' cu asta: http://www.trilulilu.ro/bluMister/de95bfb8f49f38 PS: Si caca-m-as in el de blogspot, ca nu-mi afiseaza linkurile! ~X(

Un comentariu:

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy