luni, august 03, 2009

Din butoiu' cu Pilsner Urquell, in borcanu' cu melancolie

Am dormit 4 ore, am mancat ceva de la care mi-e rau si sunt la Motru, dupa ce-am vazut Praga. Deci nu-s in cea mai buna forma. Asa ca stau departe de cutite, lame si-alte chestii pe care oricum, la 1,58 m, n-am voie sa pun mana. PC-u' cica-i safe, chiar daca uneori imi vine sa-mi bag space-u-n gat; da' e inofensiv; inca o dovada ca nu conteaza marimea. Introducerea asta de cacat e un fel de "ma vreau optimista si ma gandesc la chestii pozitive, so scuze ca-s incoerenta si ca ma exprim haotic". Am vazut la Raul o leapsa, da' asta dupa ce-a omorat-o cu enter rece. Nu-s necropostila, deci nu ma fut in ea de leapsa. Asadar... Prima...din viata Car: Mercedes 190 D, fabricata-n '89, diesel, motor de 2000 (aproape :P ); am petrecut clipe de vis impreuna, din iulie 2007 pana-n septembrie 2008; acum sta-n spatele blocului, parcata pe iarba, si ma santajeaza sa ne-mpacam (astept amenda, dom' primar!) Trip within borders: habar n-am care-a fost prima; cre'ca la tara :)) Imi amintesc vag de niste oua prajite direct pe plita si de niste balti...in care eu faceam experimente ca-n reclama "sugativa-cerneala" cu rochitele albe brodate-n care ma-mpopotona maica-mea :D Trip abroad: am trecut Dunarea la sarbi cand eram in generala, da' am stat o ora si, cum ai mei aveau preocupari comerciale, am vazut doar un depozit de-acolo, deci tot nimic. Memory: la scurt timp dupa ce-am inceput sa merg, pandeam pe holul de la intrare cand veneau prietenele maica-mii in vizita, sa le probez pantofii cu toc; si m-am bagat intr-o galeata cu apa, sa ma spal; siii...avea frate-meu o prietena, Ramona, al carei tata ("Lupitzu" ii ziceam eu) ma plimba cu sania; da' habar n-am care-i prima :-?? Pet: un iepuras, Rica; am avut o relatie scurta si intensa, de doar cateva zile, ca tot scurta si intensa era si "mizeria" lui, si chiar si mai scurta rabdarea alor mei :-< Crush: n-a fost the boy next door, a fost the boy after the next floor, care s-a mutat in blocu' 5 cand eu aveam vreo 4-5 ani (el 7-8) si care m-a cucerit cu freza a la Nick Carter si-un costum de blugi cu Mickey Mouse :X Am uitat sa spun ca era blond, cu ochi albastri? ;)) Discovery: aveam o mare pasiune pentru dulapuri, sertare, cutii, lazi de pat s.a.m.d.; asa am descoperit o gramada de chestii, gen prezervative (pe care, dupa ce le-am desfacut si nu le-am inteles, le-am bagat iar in ambalaj si le-am pus unde le gasisem). Ba nu, pe astea le-am gasit. Ce-am descoperit? :-? A, da... De retinut! Daca stai in fata unei vaci pe care-o cheama Lunica in timp ce mananca, te-mpunge de te duci la vale vreo 3 metri; nu sunt sigura ca e o regula, n-am incercat a doua oara :-s Job: intr-a saptea, am lucrat o luna la magazinul alor mei; adica ma duceam sa probez ce-mi placea si cand oboseam, imi trageam sufletu' dintr-o cola si-o tigara la Academie; epuizant, da' a meritat, m-au platit bine B-) Idol: cand eram mica si ma-ntreba lumea ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare, raspundeam "Claudia Schiffer", da' nu stiu daca era idol sau imi doream doar sa fiu frumoasa. :-? Si cand am realizat ca nu-s nici blonda, nici cu ochi albastri si ca chestiile-astea nu se schimba pe masura ce cresti (ca marimea tatelor, de exemplu), mi-am ales-o pe Cindy Crawford. Creation: eram destul de inventiva; imi lipeam cu scoci unghii false din hartie glasata, faceam rochite pentru papusi mai ceva ca cele Balenciaga, aveam un teanc de caiete cu schite de hainute (pana pe la 9 ani, imi doream sa fiu designer), vopseam masinutele cu oje colorate pana le faceam sorcove, le vopseam parul papusilor cu cerneala (si-mi mai faceam si eu cate-o suvita, recunosc, si se speria maica-mea cand ma vedea verde-albastra la fata), faceam decoruri cu pietricele si frunzulite si pizda-tigancii (despre care stiam de la varu-meu ca se numeste papadie, si de care papadie culegeam in fiecare zi pentru mama si de cate ori aveam ocazia pentru mamaie si pentru cealalta mamaie), imi faceam margele din ata, pregateam sandwichuri de expozitie care aratau ca niste bucatele de plaja cu umbrelute si omuleti... Pacat c-am crescut :-< That's it. Nu dau mai departe, sunt oricum prea melancolica sa mai suport si primele...altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy