duminică, iulie 26, 2009

Half-naked

Nu c-as vrea, da' se pare ca-s omu' jumatatilor de masura. Am jumatate din inaltimea unui om normal, sunt aproape slaba, am o tunsoare aproape bob, am unghiile pe jumatate lungi, ochii aproape migdalati... Nu pot afla de pe nici un site cum ar trebui sa ma machiez, ca am fata aproape ovala si buzele aproape egale, aproape in forma de inima, aproape... Pana mea, 's de nici un fel. Si-s aproape nervoasa. Si pe jumatate multumita de mine. Si habar n-am ce sa fac in jumatatea asta de ora aproape libera de care dispun; stau in fata aproape laptopului meu pe jumatate enervant si belesc ochii la chestia asta care-i aproape un blog. Sa nu ma (aproape) oftic?! Hai, ca ma duc sa ma uit in ce ma semi-imbrac la nunta. Nunta nu-i a mea, deci e full. Desi mie-mi va placea doar pe jumatate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy