joi, iulie 23, 2009

Nu dormiti cand trebuie, nu scriu cand vreau

...Nepoateee! La naiba, sunt doi! :-ss Ieri n-am dormit pana la doua, am fost nevoita sa ma trezesc la doispe. N-am frecat menta all day long, c-am fost ocupata. N-am intrat pe mess, ca nu-mi mergea wirelessu' vecinilor. In schimb am gatit, am calcat, am facut ordine si-alte chestii de-astea pe care nu le-as fi facut in mod normal; nu, nu m-am lovit la coaie; mi-a venit nepotu'. Nepotu' 1, ca sa zic asa. E-n clasa a sasea, e mai inalt decat mine si a citit doua carti (Peter Pan si Babe), da' nu stie cine le-a scris. Bineinteles ca l-a durut in cur c-am stat juma' de zi in bucatarie, mancase omu' pizza, 'geaba am facut eu supa si friptura si piure; neinteresant. L-am luat pe nepotu' 1 in oras. A mancat pestisori (hamsii de-alea sarate, date prin faina si prajite-n 5 kile de ulei). Al'dat' sa stiu sa nu-mi mai dau sufletul (cu tot cu dejte si vreo 5 unghii) prin bucatarie. :-< Azi n-am dormit pan' la doua, n-am intrat pe mess, da' nici altceva n-am facut. N-am avut cand, ca mi-a venit nepotu' 2. Care are "doua" ani si patru luni, "tei motoale", "putza", "buic" si nici o grija. Si care m-a pus sa-l plimb cu scaunu', m-a lasat sa-l musc de cur, m-a trimis la "Motu" (cre'ca e un fel de "du-te-n pizda ma-tii" :-?), mi-a luat papucii si mi-a umplut camera cu jucarii. [...] Asta m-apucasem sa scriu ieri; c-asa se-ntampla cand imi vine chefu' de scris pe-aci: intervine cate ceva; ca-i nepotu' care vrea ca Jinji sa-l duca pe-afala, ca-i nepotu' care vrea sa-mi arate mesajele pe care le-a primit de la gagica-sa, ca-i mama, ca-i tata... e CINEVA. De fiecare data. Si trece chefu', trece subiectu', trece tot. Nu c-as avea vreo obligatie sa scriu; nu c-ar citi cineva; se-ntampla ca uneori sa fiu, pur si simplu, in the mood for it. Da' 'geaba chefu' meu, daca nu-s singura. E, duca-se-n moasa-sa pe gheata de chef! Na, mi-am propus ca de-acum incolo sa scriu numai cand n-am chef, c-atunci sigur nu ma-ntrerupe nima'. Si-o sa-ncep fiecare post cu "Veti citi inca ceva despre care n-am chef sa scriu; sau cel putin nu acum". Si chiar daca asta n-a-nceput asa, puteti sa-l considerati primu' din categoria "NU cand vrei, ci cand poti". Ca nici acu' n-am chef; probabil v-ati dat seama, manca-v-ar mama de destepti, ca aberez de juma' de ora despre nimic; dar ete ca-i sleep time pen' toti cei care m-ar putea deranja. Merci, ba, ca mai dormiti si voi din cand in cand, 'tu-va-n sincronizare! Hai ca m-am enervat. Si-am scris destul, mi-am facut damblaua. Pe data viitoare cand n-oi avea chef!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy