vineri, iulie 10, 2009

Asta are, asta n-are, toate trei-s castigatoare!

Chiar si oamenii foarte ocupati si prinsi in biznisuri (de mine vorbesc) mai citesc uneori. Si le place. Adevaru' e ca-s misto romanele cu contrabasi, asezonate c-un mic dejun al campionilor, atins de bagheta magica a vreunui maestru parfumat cu margarete. Ce, vi se pare ca n-are nici o noima ce zic? Vi se pare! :-j
Ok, s-o luam cu-nceputul. Adicatelea cu ce-am terminat. "Un roman cu un contrabas si alte povestiri" - A. Cehov. Amu' nu-s io critic, da' dati-i crezare marelui Tolstoi, care-a zis ca "Cehov e Puskin in proza". Buuun. Coming up neeeeeext: the one and only Kuuuurt Vonneguuuut (zic si eu asa, ca inca n-am citit altceva de-al lui; da' am in plan; nu va strambati, altii nici n-au auzit de el; si eu macar am bunul simt sa nu ma consider intelectuala)! De-a dreptul misogin fata de patria-i mama,... Nu, domn'e, nu le am cu analiza, ma dau batuta. Ati vazut si cum arata, si cum se numeste; mai ramane s-o cititi. Hai, spor! Eu va las, am intalnire cu Bulgakov; adio, trista zi de vineri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy