duminică, octombrie 04, 2009

I thouht I saw a pussycat! I did, I did, I did see a pussycat!

Mi-au placut animalele de cand ma stiu. Am avut iepuras, Rica-l chema. Am avut pestisori, un acvariu mai mare ca mine. Am avut doua broscute testoase: Chiara si Sorel. Am, la Motru, catelusa - Shania. Mi-am dorit din suflet, dar n-am avut: ponei, porcusor de Guineea, canar, papagal.

http://www.trilulilu.ro/Mortueu/39a2f252ab6ca4

Dar n-am suportat, de cand ma stiu, pisicile. Da, sunt dragute cand sunt mici si pufoase, cand se-nvart dupa smotocei, cand se-alinta. Pis-pis cateva luni si-apoi sa te duci dracu', nu alta. Ca-s scarboase. Ca se urca pe masa si-ti ling farfuriile, daca le lasi unde pot ajunge. Ca pot ajunge cam peste tot. Ca-s lingusitoare si-ti torc pervers langa perna. Ca scot niste sunete ingrozitoare cand sunt in calduri. Ca papa pestisori, pasarele si soricei. Ca-l sperie pe Tweety. Ca-l alearga pe Jerry. Ca-l scot din sarite pe Spike. Ca erau venerate de egipteni, in antichitate, si ca uciderea lor, pe-atunci, acolo, era pedepsita cu moartea. De ce altceva ar fi putut s-apara superstitiile legate de ele, daca nu pentru faptul ca-s nesuferite?! De ce nu s-a gandit nimeni ca un caine maro, in loc de o pisica neagra, ar putea aduce ghinion? De ce tocmai pisicile sunt simbolul lumii oculte? Ete de-aia, ca-s antipatice.
De ce-mi pierd timpul scriind despre asta? De ce vi-l pierdeti voi, citind despre asta? Pentru ca saptamana trecuta am vazut o pisica omorand o gaina si-nfulecandu-se, cu verocitate. Pentru ca m-a socat imaginea. De-aia. Am tras-o-n poza, deci am si dovada, in caz ca se gaseste vreun iubitor de pisici care sa ma traga la raspundere. O voi pune si pe blog, cand voi avea-o pe-acelasi pc de la care se-ntampla sa scriu; pe asta n-o am.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy