marți, octombrie 13, 2009

No, you are not invisible

Daca trebuie, trebuie. Ca sa fiu sincera, trebuia mai devreme. Da' mai bine mai tarziu decat nicaieri. Adica mai bine la Irish Pub decat deloc. Da, m-am angajat. Sunt chelnerita. Stiu, "lol". Na, unii oameni mai si munceste. De la 16:30 pan' la 2, mai exact. Cel putin, asa am lucrat in astea 3 zile, ca sambata am inceput. N-as putea spune ca-mi displace. Am invatat deja cateva chestii, cica ma descurc bine; adevaru' e c-am luat-o de la zero, habar n-aveam sa fac capuccino, sa marchez ceva la casa sau sa pun Guinness in pahar; iar azi deja am luat comenzi la mese de cate 11 persoane. E ceva, nu? Unde mai pui si ca n-am spart nici un pahar, n-am varsat nici o cafea, n-am gresit nici o nota de plata... Ma uimesc si pe mine uneori. Nu de alta, da' eram atat de bleaga acu' 4 zile... E, nu, n-as putea spune ca e jobu' la care visam. Da' trebuie sa recunosc ca am ce-nvata. De exemplu, am invatat sa zambesc si sa fiu draguta cu oamenii, desi inca n-am scapat de tricoul cu "Nu, nu esti invizibil, sunt noua aici". Si-mi place ca-mi exersez engleza, cu clientii straini. Si atentia distributiva. Si viteza de miscare, ca, spuneam mai devreme, eram cam bleaga; nu degeaba-mi zice frate-meu "Getutza incetutza". Ma rog, si-ar fi mai multe avantaje. Printre care si faptul ca acum stiu unnde pot gasi Murphy's Red, super-berea de care-mi tot zicea Andrei si de care-am cautat peste tot. Daca vreti si voi, gasiti la Dubliner, pe Titulescu, la Molly's, pe Calarasi, sau, de ce nu?, la The Harp, la Unirii, langa Hotel Horoscop. Si dac-o fi sa veniti la asta din urma, poate-aveti noroc si dati de mine pe-acolo. Sa tineti, totusi, cont de ce scrie pe tricou. :P Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy