miercuri, februarie 10, 2010

Episodul 3: Scorpia Cretina dupa o zi de scoala

"Ah, dragutzule, sunt istovita. Ma surprind ca mai sunt in stare sa-ti povestesc ce-am facut azi. Da' cum as putea sa nu ma confesez tocmai tie? Am avut examen azi, cel mai greu, jurnalutule, nici macar nu au afisat toate grilele pe net pentru examenu' asta. Cea mai grea materie, jurnalutzule, relatii publice, si tocmai la asta au afisat grilele doar pentru nota 7! Niste nemernici! Si mai zici ca dai un ban, da' stii ca face. Face pe dracu'! Daca si la noi, la Spiru Haret, au inceput cu nesimtiri de-astea... Da' ce pot sa fac? Daca asta mi-e vocatia, sa devin PR-ista... Da' greu. Bataie de joc. Sa nu-ti mai spun c-am fost nevoita s-o suport pe profa aia care simte nevoia sa ma imite. Eu inteleg, accept ideea de-a admira pe cineva atat de tare, incat sa-ti insusesti din calitatile lui. Da' asta exagereaza, e prea evidenta. Azi avea french fuchsia. Pai unde-a vazut ea asemenea unghii? La mine, evident. Si si-a facut si breton pe-o parte si meshe caramel de la baza gatului in jos. Pai da, ca vrea sa fie ca mine. Ba, da' nu se vede ca-i caraghioasa, nu se uita-n oglinda, nu are simtul ridicolului deloc? Normal ca mie-mi sta bine si cu breton, si cu meshe, si cu orice, ca eu sunt eu si am trasaturile pe care le am. Da' la ea se potrivesc toate ca mucii-n fasole. In fine, si mai e si a dracului. Sper sa-mi dea 5, am copiat cu hands-free-ul, mi-a dictat pisi. Mda, si ziceam c-am avut o zi grea. Pai cum altfel?! Dupa examen am iesit cu fetele la un cico, sa ne mai destindem putin. Si ce-mi vad ochii, la masa de langa noi?! Curva aia de Mihaela, aia care-a fost cu mine-n clasa-n liceu si mi l-a furat pe puishor! M-am dus la ea, hotarata s-o flocai iar. Si-a-nceput cu vesnicele texte, ca ea n-a avut nimic cu mine, ca eu nu mai eram cu puishor cand s-au cuplat ei, ca s-au cuplat dupa un an dupa ce ne-am despartit noi, si ca, oricum, nu merit explicatiile-astea si n-am dreptul sa cer mai multe, de vreme ce acum sunt cu tzontzonel. Noroc ca m-au luat fetele de-acolo, ca altfel as fi calcat-o pe cap. Idioata! Ce daca nu mai eram cu puishor cand s-au cuplat?! Puishor era doar al meu, n-avea nici un drept sa se combine. Ce daca a asteptat un an sa ne-mpacam si nu si-a facut gagica? Trebuia s-astepte zece, daca nu mai mult! De cand a dat de asta, cred ca e constient si el c-ar fi trebuit sa mai astepte. Acum nu cred ca mai reuseste sa scape de ea, e ca o caracatita, care s-a-ncolacit in jurul lui si l-a prins in mii de tentacule. Saracu' puishor! Da' tot il urasc. Pff, baga-mi-as puii, se facu cinci si eu nu-mi facui somnu' de frumusete... Hai ca-ti mai povestesc cand ma trezesc, ca acum sunt prea obosita, ma duc sa fac nani. Hug u, jurnalutz scumputz!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy