duminică, decembrie 05, 2010

Colectia toamna-iarna 2010

Ante-post: daca postul asta e al 70-lea, atunci cel dinainte era... ? Una din cele mai misto chestii pe care le-au spus prietenele mele barbatilor: "Ai sufletul de 16 cm." Alta chestie misto mi se pare ca o fata sa bata 5 baieti la whist. Si sa primeasca si doua sticle de Merlot La Cetate pentru asta. Pe de alta parte, vremea-i nasoala rau. Iar eu incep sa ma satur de cizmele de cauciuc, mi-e tot mai dor de sandalele verzi si de rochitele inflorate de-asta-vara. Noroc ca exista suficiente chestii faine care sa-mi alunge gandurile gri de toamna. Cum ar fi mesajele de la 7 dimineata. Sau cafeaua de dupa amiaza. Si, bineinteles, noul Kinder King. Cred ca-nvat sa ma bucur de lucrurile marunte, sper ca asta nu-nseamna ca voi ajunge sa ma multumesc cu (prea) putin. Cum ar fi un suflet de 16 cm. Sau gen. As da toate ploile din lume sa mai merg la Disneyland. Desi, daca ma gandesc mai bine, le-as da si moca. Ma tot gandesc la concertul lui Waters (mai, Londra). Si mi-e tot mai frica sa nu mi se-ntample ce-am simtit la Dylan. Vin si sarbatorile. Si-s tot mai leftera. Si oamenii care-mi sunt dragi se-nmultesc pe zi ce trece, ce ma fac?! Se pare ca nu mi-am luat diazepamul azi. Stii, cand eram mica, ziceam "diapazon". Ce misto ar fi sa-ti treaca toate cu un "la". Si ca tot veni vorba de "la"... M-as duce pana-n California.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy