vineri, aprilie 15, 2011

drug-free

Bai, eu fac parte din aia care recunosc si se rusineaza cand au o stare mai cheap. Uite, acum mi s-au inrosit varfurile urechilor, ca tocmai am vazut unul din filmele alea pe care nu vor sa le vada prietenii nostri (ma rog, ai vostri, ca eu sunt as single as fuck). Sau or vrea? Sa vedem daca mai functioneaza aia cu marketingu': coiosilor, nu sunteti putin curiosi de tatele lui Anne Hathaway? Sunt destul de rotunde si destul de mari, sa stiti. Mie, una, imi place Anne Hathaway, am visat-o de cateva ori. Are buzele alea... "Your lips sucks, dear!", "Well, everybody does", "Yours do it better". Da, ii faina tipa. Si expresiva. Mereu am considerat ca expresivitatea aia nativa, a privirii, a zambetului, a oamenilor capabili sa gesticuleze... nu poate lipsi din bagajul unui actor. Sau inca sunt eu idealista, cu totii purtam dupa noi o mimica activa, doar ca a unora e proasta. Sa revenim la Love and Other Drugs. E probabil un film pe care l-au vazut toti cocalarii de mall si toate pitipoancele. E un cliseu de film. Are happy-end. Se vrea dramatico-amuzant. Se inspira din toate basmele, povestile populare, romanele scrise de femei, de Mihail Drumes sau de Coelho, se inspira din atat de multe filme pe care nu le-am vazut, dar si din Love Story, arrrrrrgh, e total crap. E un film prost, una peste alta. Ai una bucata de burlac absolut, o tipa bolnava si depresiva, mitul (da, proastelor, e doar un mit) sacrificiului si o actrita misto; adaugi cateva glume mai nesarate (ca suntem eco, bio,... si traim sanatos), putina verdeata si ala-i filmu'. "Dragostea e o salataaaaaaa", aud in spate. Oh well, eu vreau o friptura. Acum, sa fiu sincera, tre' sa recunosc c-am scapat doua lacrimi. Si-apoi inca doua, si-nca doua, si-un siroi. Nicidecum din cauza filmului, nu; din cauza ca sunt eu nebuna si depresiva si plina de fobii, din cauza ca sunt eu egocentrista si poate din cauza ca sufar putin. Iar in sensul asta, nimic de zis, LAOD e un film numai bun sa-ti plangi de mila si sa te victimizezi. Daca stii ca dupa plans iti trece, si iti revii, si poti gandi lucid pana la urmatorul plans, da, vezi-l. Daca nu, e timp pierdut. Si n-avem timp (m-am gandit eu mai bine, as vrea sa am o discutie cu Paler, sa-i spun ca nu, n-avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile, n-avem timp sa ne facem prieteni si sa-i pierdem, n-avem timp sa invinovatim destinul si amanuntele. So Paler, dear, that's a bullshit!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy