joi, august 04, 2011

Rasfat boem

Am descoperit azi cel mai fain magazin ever. Si nu, inca nu ma plateste nimeni sa-i fac reclama. Intamplator, exista si chestii care-mi plac si pe care le-mpartasesc din pur altruism. Ca poate 5% din aia care le primesc, chiar merita. Si pentru acei 5% merita sa-mi pierd timpul.
Asadar, sa va spun despre minunatie: este ideal, daca vrei sa te rasfeti tu pe tine; este ideal, daca vrei sa rasfeti pe altcineva; si doar stim cu totii ca magazinele-s pentru rasfat, nu? Caci, evident, n-are nimeni nevoie de rame foto, ceasuri de birou, camasi de noapte fitoase, perle, geluri de dus mirosind a mosc, globuri pamantesti (de parc-ar fi si globuri jupiteresti, mda' uateva'), cufertase, cutii de bijuterii, ceaiuri afrodisiace sau mai stiu eu ce alte minuni.
Deci am lamurit, este un loc destinat rasfatului, o casa a alintatilor, un bordel pentru snobi. Uite, mie-mi place sa cadorisesc; ma bucur cand se bucura cineva datorita mie; mai ca-mi vine sa plang cand pot oferi cuiva ceva frumos. Bineinteles ca ma bucur mai mult cand imi pot oferi mie ceva frumos, ca de-aia se si intampla mai des. Ei, de-aici e ideal sa cumperi chestii frumoase, de la umbrele cu danteluta, la carnetele cu Beatles pe coperta, de la cosmetice imbatatoare, la magneti cu Beatles. Mda, am eu un fix cu gandaceii. Chiar asta mi-am si luat de-acolo, un magnet cu ei. Alb-negru, so classy.
Revenind la edenul cumparaturilor, trebuie sa spun ca nu este pentru someri. Preturile-s destul de piperate, insa produsele merita toate eforturile.
Este vorba de British Gallery, Strada Paris Nr. 14 A, Sector 1, Bucuresti.
Au si site, dar e cam agasant cu abonarea: britishgallery.ro
Si cel mai gay vanzator evaaar. Azi purta maieu decoltat, in degrade bleumarin-gri deschis, pantaloni gri, ochelari de nerd. Si ne-a vandut impecabil. Ce-i drept, la asa scoruri...

Shiny happy Sinzy