vineri, august 12, 2011

Verde, da' nu rasare

Ziceam intr-un post anterior ca-mi plac magnetii de frigider. Imi mai plac si abtibildurile. Nu chiar atat de mult precum magnetii, da' imi plac. Primu' abtibild pe care l-am lipit pe birou a fost cu Valderrama; pentru ca asa m-alinta frate-meu, de creata ce sunt cateodata. Am continuat cu Avril Lavigne, HIM, Coca Cola si alte chestii care-mi placeau la momentul respectiv. Unele imi plac si-acum, respectiv Cola sau Mc. Yeah, I know, I'm a effin bad girl, I love junks.
Anu' trecut m-a ajutat Kamikaze sa-mi lipesc chestii: abtibildul cu frigider gol pe frigiderul vesnic gol, abtibildul cu rovinieta pe parbrizul de la balcon, abtibildul cu marijuana impodobita de craciun, dublura, pe usa camerei si pe peretele de langa pat; sa simptem spiritul sarbatorilor, ce naiba! Si parca mai era ceva, da' acum sunt in bucatarie, fumez, deci nu ma duc pana-n camera sa verific.
Si toate prietenele imi observa magnetii si abtibildurile, le admira, si pun pariu ca-s chiar invidioase putin; desi cu 2,5 RON puteau sa-si ieie si ele, macar pe-alea de la Kamikaze.
Dar asta nu este un text despre abtibilduri; este despre proprietarul apartamentului in care stau, si care a venit azi sa-mi inlocuiasca niste fire si sa-mi schimbe un bec, ca de-o luna tot stateam fara lumina-n baie. Eh, si veni el, dragul, si-mi mesteri ce era de mesterit, s-apoi se-apuca sa-mi tina predica cea cu lasatul de fumat, s-apoi barfiram putin vecinii de dedesupbt si, cand sa dea sa plece... Cand sa dea sa plece, avu loc urmatoarea discutie (citez):
- Aoleo, da' ce-i cu alea de la etnobotanice acolo, pe perete?
- Ce etnobotanice, doamne iarta-ma, ca eu nu m-ating decat de good shits?!
- Alea, ala-i semnu' de la etnobotanice! Ce, crezi ca eu nu stiu?
- Nu, domn'e, aia-i o frunza de marijuaha, zic eu, foarte convinsa ca-i un argument bun. Aaa, adica, vedeti, e de la o revista.
- Ce revista?! Mie-mi spui?! Parca eu nu stiu!
- Nu, nu, e... cum sa zic, e simbolic, nu vedeti ca-i impodobita, ca un brad de craciun? E la misto, zau asa!
- Mai fetelor, aveti grija, ma, ca nu-i de jucat cu astea. Atatia copii au intrat in spital, atatia... Doamne, nici sa nu v-aud cu asa ceva!
- Nu, dom' propretar, n-auziti? Noi nu fumam decat chent si has...has doi o, adica. E, glumesc, doar stiti ca eu nu beau apa, beau doar Cola.
- Ntz, ntz, ntz, nu mai beti, ma fetelor, cola, ca va distruge. Si tigarile-alea... Si etnobotanicele...
- Stim, stim. Sa va conduc (mai pleci si tu azi?!) ?
- Aveti grija, fetelor, ca-i sanatatea voastra. Si sa dezlipesti alea, mai Sinziana, ca ne facem de ras; pai se poate-asa ceva?! Sa fiti cuminti, sa platiti intretinerea aia.
- Platim, platim. La revedere!

Concluzie: ete d-aia nu evoluam, ca lumea nu-i informata; cum sa traiesti cu impresia ca etnobotanicele au "un semn"?! Cum sa confunzi salvia cu marijuana?! Cum sa nu fi auzit, macar, de Kamikaze?! Cum sa ai, pe deasupra, senzatia ca doar tu stii de efectele nocive ale fumatului/ bautului cola/ mancatului junk?! Propretarii sucks. Cand o sa fiu mare, o sa-mi deschid o abtibildarie; varietate mare de publicuri: chiriasi - propretari - administratori de bloc, sefi - subordonati, parinti - copii rebeli, fumatori - cancerosi, obezi - lucratori la mc, medici - pacienti in stare critica etc. Si pravalia o sa mearga ca unsa, si-o sa-mi permit sa nu mai fiu chiriasa. Si acum ma culc; macar sa dorm, daca tot visez.

Shiny happy Sinzy