joi, aprilie 09, 2009

Spring Habbits

Toata lumea are obiceiuri de primavara. Unii fac curatenia de primavara, altii shoppingul de primavara, altii isi iau concediu primavara sa faca excursii la munte sau sa se relaxeze-n casa bunicilor; si toate astea devin must-uri indeosebi in preajma Pastelui. Mie, insa, nu-mi vine de facut curatenie, eu nu ma simt atrasa de imbulzeala din magazine, vacanta am cand vreau sau cand se nimereste si n-am nostalgii a propos de casa bunicilor, c-au avut ai mei grija sa-mi impuna toate sarbatorile acolo, in timp ce gasca mea nu putea sa stea linistita nici o clipa, c-aveau de baut, de dansat, de fumat, de plimbat... Ei bine, dar exista ceva care, involuntar si invariabil, mi se-ntampla ori primavara, ori toamna: I fall in love, zing-boom (http://www.trilulilu.ro/mim0zika/d89b50b404e43e)... Si cum toamna lu' 2009 e hat, departe, si rabdarea nu e tocmai punctul meu forte, s-a-ntamplat. Cum ce?! M-am indragostit. :P Nu de tipul din metrou care citea Marquez, nu de pustiul de op'spe ani din blocu' alaturat (desi avea-ntr-o zi neste conversi foarte suiti), nu de tipul dichisit care-si bea cafeaua-n Centrul Vechi al Bucurestiului si nici macar de Clooney, de care ma-ndragostesc de fiecare data cand n-am de cine. Aici e spilu', ca am de cine. N-aveti voi treaba, mah, cine e, ce face, cum face; si nici macar daca e si el indragostit. Lasati dreacu' bullcrap-urile-astea concrete si concentrati-va pe partea emotiva, senzoriala. Probabil ca stiti (sau nu?!) c-a fost odata, ca de n-ar fi, nu s-ar povesti, o masina pe care si-o doreau toti muritorii; i se spunea "masina celor 190 de senzatii". Daca inca nu v-ati prins care este, nici nu meritati sa stiti. In fine, legatura cu-ndragosteala mea sunt tocmai cele 190 de senzatii pe care le-am descoperit cu norocosu'. Ar fi prea banal si boring, desigur, sa vi le-nsir cu bullets-uri si toate cele, ca pe ingredientele unei prajituri, plus ca-s prea egoista sa le-mpart cu voi, caci, daca vi le-as spune, s-ar crea un efect placebo cum ca le-ati simti si voi. V-am pus pe tava, totusi, una: misterul. V-ajunge, pana-ntalniti si voi asa un perfect guy. Pana una, alta, puteti sa v-apucati de curatenie, de shoppinguiala, de dat cu curu' pe munte sau de mancat placintele bunicii. Ah! Si nu ma invidiati, mai bine ziceti "Ptiu, sa nu-i fie de deochi!"... Epilog: Am avut si eu masina aia, doar ca, dupa douaj' de ani de existenta, i se mai estompasera calitatile si nu mi-a oferit toate senzatiile. Dar unele-au fost foarte puternice, gen frica: "Ete frana, e de forma!", "Ete zidu', ia viraj, daca poti, cand ai servo f**uta" sau "esti pe gheata si ai tractiune pe spate". Dar ce conteaza toate detaliile astea, cand te gandesti ca, la un moment dat, poti avea alte o suta nouaj' de senzatii, si ca le poate avea si cel care ti le genereaza tie?! Hmm... Ar fi 191 in cazul asta... :-?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy