vineri, septembrie 18, 2009

Manbearpig si incalzire globala nu. Dar femeiaom da

S-ar putea sa fiu, totusi, femeie. Spun asta pentru ca sunt aproape sigura ca sufar de PMS. Nu vreau sa vorbesc despre asta mai mult decat despre incalzirea globala, asa ca voi considera ca am spus suficient. Asta a fost primul argument ca sunt femeie. Doi. Nu, patru. Adica in patru. Despic firul. Interpretez. Fac legaturi, de cele mai multe ori, aiurea. Presupun. Cineva da de-nteles, eu inteleg ce vreau, in functie de dispozitie si, desigur, de PMS. Trei. Ma cert. Te cert. Iti scot ochii pentru orice cacat. Exagerez, desigur. Stiu asta. Dar totusi... Patru. Consider ca am dreptate. Ar trebui sa consideri si tu la fel, daca vrei sa ai si tu dreptate. Daca nu... Cinci. Ma supar. Sufar. Ma consum. Uneori plang. Deseori nu stiu de ce-am inceput sa plang. Poate de la ceva ce-ai zis, poate de la ceva ce-ai facut, dar...mai degraba, de la ceva "ce-am crezut" eu in legatura cu ce-ai zis/facut. Sase. Nu-i suficient sa-mi dai dreptate. Ma supar si mai rau daca zici "da, asa e, cum spui tu" doar ca sa scapi de mine. Nu, trebuie sa fii convins ca am dreptate si sa-mi argumentezi. Sapte. In general, prefer sa ai propriile tale argumente, ale mele nu-s suficiente. Damn it, n-am vrut sa spun asta! Dar uite ca... Opt. Gura pacatosului adevar graieste. Da, normal ca pan' la urma admit ca n-am dreptate, sunt doar nervoasa, nu si proasta. Asa ca asteapta-te la "n-am vrut sa spun asta, ai inteles gresit". Pentru ca... Noua. Nu voi fi perfect sincera in ceea ce priveste partea cu avutul dreptate. Nu voi recunoaste niciodata c-am gresit, insa voi incerca sa-mi rastalmacesc propriile cuvinte spre a ajunge la "Da' de ce dracu' ne-am certat, daca gandeam la fel in situatia X?! Vezi, daca nu explici cum trebuie?!" Zece. Comunicarea. Tu nu explici cum trebuie, de-aia inteleg eu gresit, de-aia ne certam. Clar, totul a plecat de la tine. E si vina mea, ca n-am pus mai multe intrebari, ca n-am cerut mai multe detalii. De unde sa fi stiut ca trebuie? Dar dac-ai fi fost explicit, n-am fi ajuns aici. E vina ta, da? E clar? Unspe. Sunt convinsa ca doar chestiile astea ma fac sa par femeie, sunt sigura ca nu exista nimic altceva care sa ma dea de gol. Si astea-s nimicuri. Deci, in mare parte, sunt OM. Trateaza-ma ca atare, cu exceptia situatiilor in care sunt mai mult femeie. Adica alea de mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy