vineri, septembrie 18, 2009

Prima! Sunt prima care-a furat pentru prima oara leapsa despre lucrurile pe care le-ai facut pentru prima oara...plm

Si daca n-as fi fost azi mai mult femeie, as fi primit si eu o leapsa si-as fi avut despre ce sa scriu si poate ca nu v-as fi plictisit cu postul ala despre cat de femeie sunt eu. Dar am fost femeie si http://mantzy.wordpress.com nu mi-a mai dat leapsa pe care-o primise de la www.simonatache.ro (nu ma-njurati ca nu linkuiesc, nu stiu ce cacat am facut prin setarile-alea si nu pot:| ). Dar acum, om fiind, simt nevoia sa ma ocup de leapsa aia, chiar daca nu mi se cere. Nu stiu cat de corect e sa furi lepse, sper sa nu m-aresteze militia virtuala si sper sa nu ma dea-n judecata bloggerii lezati. Da' daca se-ntampla, voi recunoaste crima. Poate, cine stie, voi cunoaste pentru prima data saptamana asta, un avocat. Ca despre asta-i vorba. Lucruri pe care le-ai facut prima oara saptamana asta. :-? -Luni am mancat pentru prima data saptamana asta; nu mai stiu ce. -Tot luni am baut primu' pahar de cola din saptamana asta si am fumat prima tigara (saptamana asta) -Am avut prima restanta la care-a uitat profu' s-aduca subiectele -Am scris pentru prima oara despre cat de greu m-am adaptat in Shitty Bucuresti -Am facut prima ciorba taraneasca (cu afumatura). Mmm... -Pentru prima oara de cand scriu pe-aici, iau o pauza de masa exact in mijlocu' postului, ca nu ma pot abtine de la ciorba aia. -Pentru prima oara...mi s-a-ntamplat ceva mega-jenant despre care nu pot sa va povestesc, ca m-as simti giga-penibil. -Pentru prima oara, nu exagerez. -Pentru prima oara, m-am uitat singura la South Park. Nu mai fac, promit. -Pentru prima oara, mi-am distrus o pereche de balerini, ca i-am bagat in masina de spalat la 60 de grade. -Pentru prima oara, pot spune ca mai am doar doua restante (cu tot cu aia care s-a amanat) -Pentru prima oara saptamana asta, stau infofolita si ma cac pe mine de frig in casa. A trecut si vara... -Pentru prima oara, am suparat pe cineva foarte tare. Si parea intangibil in sensu' asta. Si pentru prima oara, mi-am propus sa fiu om dupa o cearta(nu dansator, ce dracu'?!). Sa vedem ce-o iesi... -Pentru prima oara, saptamana asta am descoperit-o (multam fain, Vlad!) pe Alexandrina Hristov. Nice. -Si maine voi merge, pentru prima oara saptamana asta, singura in tren, fara laptop si fara mult bagaj (asta cu bagaju' chiar e premiera, ca-s vestita pentru "chinezii" pe care-i tarasc dupa mine prin gari). -Si pentru prima oara, mi-e greu sa-mi amintesc ce-am mai facut saptamana asta. Ca pentru prima oara, ma gandesc doar la chestia aia super-jenanta despre care nu pot sa vorbesc si nici nu vreau, si nu vreau s-o faca nimeni. -Pentru prima oara saptamana asta ii voi da shut down astuia mic si ma voi apuca de-nvatat. Promit. Putin mai incolo. Putin de tot. Mai stau putin pe mess. Mai citesc niste ceva pe-aici. Mai ascult ceva. Mai vad un clip pe iutub. Si-apoi chiar va trebui s-o fac si pe-aia cu-nvatatu'. -Era sa uit, e prima oara cand fur o leapsa. Consider ca mi se cuvine, atata timp cat cineva chiar a vrut, la un moment dat, sa lepsuiesc si eu. Chiar daca el n-a lepsuit inca. Sau poate ca nici n-o va mai face, acum. Arunc leapsa tuturor celor prezenti. Ca buchetu' de nunta, stiti? Numai ca fara discriminari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy