marți, octombrie 26, 2010

Imi place pe...

Urasc sa fiu inteleasa gresit. Urasc sa nu fiu ascultata, mai ales ca nu vorbesc mult, de fel. Urasc sa inteleg gresit si sa ma crizez si sa ma agit ca sticla de Pepsi, care, ca tot veni vorba, e de cacat. Urasc Pepsi, da. Si ginul, si berea fara alcool, si pina colada, si long island ice tea, si cuba libre. De fapt, urasc combinatiile nereusite si fake-urile, in general. Si mizeria aia de asa-zisa mancare de la KFC. Dar, mai mult decat orice, imi urasc ovarele. Si sunt mai mult ca sigura ca si ele pe mine, ar trebui sa ne desparta cineva sau ceva. Mda, stiu, pe coaiele mele ar trebui sa le doara fix in plua de ovare. Da' e o chestie pe care n-o pot controla. Una din multele. Si urasc sa pierd controlul. Sunt cam Gica Contra, ati zice voi. Eu zic ca-s foarte normala si ca e firesc sa existe un echilibru intre lucrurile care ma fac fericita si cele care-mi displac maxim. Pentru ca, da, imi plac atat de multe lucruri! Imi place Kiseleff-ul toamna, imi plac buclele lui Charlie, imi place s-ascult Led Zeppelin la casti, in autobuz, imi place sa-mi fac dus si sa ma dau cu parfum inainte sa ma culc, imi place sa rad de pitipoance, imi place sa beau Cola/ bere/ vodka si suc de mere, imi place sa cunosc oameni noi si sa fiu timida, imi place sa ma trezesc tarziu, imi place sa port pantofi comozi, imi plac jeansii si gecile de piele, imi place sa-mi imaginez ca-s o tipa dura si rece, si la fel de mult imi place sa fiu calda si sa ma pisicesc. Imi place combinatia vin fiert - cozonac. Imi plac pianele vechi. Imi plac filmele lu' Chaplin si pozele alb-negru. Imi plac sutienele colorate. Si mi-ar placea sa am un loc stabil unde sa-mi pun geanta, cand ajung acasa. Si un birou pe care sa fie tot timpul un vas cu margarete. Sunt o sensibila toanta. Nu, la filme cu Sandra Bullock nu ma uit. Dar imi place cum da, pe ecran, zic. Deci imi place pe ecran. Si-mi mai place si-n masina. Si... Nu, asta n-o mai pot spune, imi place sa fiu secretoasa, chiar daca-mi place pe blog. Da, si imi plac statusurile-astea pitiponcesco-badmotherfucker-wannabe, care-ncep cu "imi place". Ei bine, recunosc, uneori imi place chiar si pe feisbuc. Dar cel mai mult si cel mai mult imi place pe muzica. "Hai, nu-ncepe iar cu fantezii legate de decor, timp-spatiu-senzatii" Ba-ncep. Si mi-ar placea pe Beatles - Come Together.

3 comentarii:

Cap ou pas cap? Comment if you dare

Shiny happy Sinzy