luni, mai 16, 2011

Activitati anti-scolare

Sesiune. Vant puternic. Coafura nu stim daca rezista, pentru ca o refacem inainte sa ne dam seama. Pentru ca a-ti indrepta parul cu placa face parte din categoria "anything else but learning".
Si cum toata lumea ma menajeaza (mamele trimit mancare gatita, colegele de apartament nu ma lasa sa fac nimic, cainele isi face nevoile repede si-apoi cere acasa, si tot asa), imi gasesc ocupatii individuale. Evident ca am manichiura perfecta, ca-mi fac doua masti de par pe zi si patru de fata, ca ma machiez si cand ma duc la magazin, ca sunt la curent cu tot ce misca. Mi-am facut chiar si cont de Twitter, o alta chestie pe care n-o-nteleg, de altfel. Ok, ala a fost pentru un examen, peste cateva zile-l sterg.
Ziceam c-as face orice altceva. Absolut orice mi se pare mai interesant decat nenorocitele-alea de cursuri. Chiar si Noaptea Muzeelor. Nu, n-am fost. Da, am plecat de-acasa cu gandul ca ma duc. Desi stiam ca va fi aglomerat si ca voi renunta. Stiam ca pot vizita orice muzeu oricand am chef, aproape la fel de gratuit. Daaar, repet, Noaptea Muzeelor mi-a parut o chestie asa, de neratat, fata de teancurile de cursuri (teancuri pe dracu', ca le am doar in format digital).
Sa calaresc un Suzuki, iar, mi s-a parut foarte misto. Pana sa-nceapa strecuratu' printre masini, si teama c-ar putea ramane fara picioare, sau, mai rau, fara cap. "A trecut un motociclist fara caaaap", mda, numai la bancuri imi statea gandul. Bancuri morbide. Desi nu mi-e frica de moarte. Ma tem, in schimb, de durere.
A propos de durere, le invidiez pe femeile care nu se epileaza. Ce viata simpla au ele, nu tu complexe, nu tu rusine, nu tu sex. Nu ca lipsa sexului ar fi un lucru bun. Dar daca nu stii cum e, de ce ti-ar pasa?
Ca tot veni vorba, nu-s vreo microbista, dar... Moment de reculegere, va rog, pentru Nesu. Ca om, nu cred ca ti se poate-ntampla ceva mai nasol. Ca sportiv, e preferabil sa mori.
Blocaj. Alta data sa ma-nvat minte sa citesc mondenitati siropoase.

Shiny happy Sinzy