miercuri, mai 11, 2011

Promotie la rautati, trei la leeeeeu!

Acesta nu este neaparat un exercitiu de agatat.
Acesta nu este tocmai un text sincer.
Aceasta nu este, si nu va fi niciodata o poveste despre un el si o ea.
In mod evident, bat campii, si nimic din ce am scris mai sus nu are nici o legatura cu marturisirea mea. Pentru ca da, despre asta e vorba. Sunt pusa pe sotii rautacioasa uneori. Fara motiv, aparent. Obisnuiesc sa le pun piedica tipelor blonde, cu unghii lungi, pe care le vad in autobuz. Uneori, cand am ocazia si cand nu mi-e frica, trag matele de coada. La propriu, da. Nu va ganditi la violenta, nu e cazul; atata tot ca uneori imi face o deosebita placere sa sacai. Ce-i drept, asta cu pisicile e o aberatie, in realitate am dezvoltat o fobie uriasa fata de ele, mi-e si frica sa stau la o distanta mai mica de 5 m fata de un pisoias sugar. Dar imi imaginez uneori ca le sacai si asta imi face placere.
Asa cum imi imaginez c-as putea turna smoala pe jos in pasajul de la Romana; am un fetis cu tocuri cui intepenite si cu ASE-iste imobilizate.
Presupun ca e ceva normal sa-mi imaginez toate astea, atata timp cat ma fac fericita. Nu mi se pare un motiv suficient sa ma caut la nervii capului.
Problema e ca uneori imi scapa de sub control. Gen "Alina, ce zici de tipul care sta rezemat de spatarul scaunului meu? E dragut, nu? Oare daca ma ridic cade? Sau macar se dezechilibreaza?". Si m-am ridicat. Am avut dreptate cu doua chestii: era dragut si era sa cada. Iar eu era sa mor de ras in timp ce-mi ceream scuze. Acum mi-e rusine, tot vreau sa-mi cer niste scuze neinterpretabile, si nu stiu cum sa fac. Poate nici nu-si aminteste episodul (da' chiar, eu cum de ma concentrez pe faza tocmai acum?!). Dar poate-aterizeaza pe-aici (lucru, de altfel, prea putin probabil). So scuze. Sincer. Sunt eu machiavelica, nu era nicidecum de la cele cinci cocktailuri consumate in prealabil. Promit ca data viitoare o sa ma multumesc cu a-mi imagina chestii.
PS: ce-ar fi sa mai aflu ca am mai facut asta cuiva? Sa ma hartuiasca dup-aia ca trebuie sa ma revansez. Sa ma sune noaptea plangand, sa-mi spuna ca i-am distrus self-esteem-ul, sa-mi ceara daune morale, sa-mi ceara bani de terapii?
I guess I'm on my way to hell. No speed limit.

Shiny happy Sinzy